Van Jekyll Island naar St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Van Jekyll Island naar St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Van Jekyll Island naar St. Augustine

Blijf op de hoogte en volg familie

20 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine

(writer Sabine)
In de ochtend allemaal een heerlijk croissantje met kaas, ei en bacon gegeten. Snel de auto in want we zagen de lucht al betrekken. Na nog geen 10 min onderweg te zijn heeft het behoorlijk geregend. Maar hoe langer we onderweg waren werd het steeds beter. Toen we in St. Augustine aankwamen en het hotelkamertje hadden bekeken en de tassen hadden neer- gesetteld gingen we naar het zwembad om bij de Tikibar even te lunchen. Het lunchen ging buiten niet door dus moesten we binnen eten, omdat het wéér begon te regenen en het bleef zo doorgaan dus toen hebben we besloten met de auto door het oudste stadje van Amerika te rijden. Onderweg zagen we veel Spaanse huisjes die door de Spaanse kolonisten werden neergezet. Later zijn we doorgereden naar de grote outlet malls, waar we een leuke winkel vonden genaamd ‘Papaya’. Isabel had een tuinbroekje en een leuk bloesje gekocht. Mama een mooi shirtje en ik een skinny cowboybroek. Papa had in een andere winkel nog wat goede broeken en Teva’s gekocht. We hadden als avondeten superheerlijk Chinees, ook in de mall. Gauw terug naar het hotel, want we waren gesloopt van het shoppen. zzz