Relaxen in Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Relaxen in Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Relaxen in Fort Myers Beach

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

(writer Henry)
Vandaag weer een takke eind gereden naar de westkust van Florida, Fort Myers vanuit Orlando, zo een kleine 170 miles. Ik stond vanmorgen op als een krant, althans mijn huid dan. Ik wilde wel, maar na een gevecht met mijn huid die als craquelé aanvoelt en niet mee wilde werken, was het gelukt om te douchen en koffie te zetten. Isabel en Margriet waren al vroeg gaan zwemmen en Sabje en ik genoten van deze morgenrust.
Gelukkig hadden we voor één nacht de tassen in de auto gelaten en alleen het hoognodige meegenomen, dit was een voordeel, we waren nu snel uitgecheckt en een ontbijtje rijker.
Op naar het volgende station. In eerste instantie denk je dat het niet op schiet met die lage snelheden, maar de andere kant is dat je niets tegen hebt, hoezo file? Je rijdt gewoon door en op sommige stukken zie je alleen nog maar de “Yes Sir, No Sir mensjes (zou Isabel zeggen).
Margriet is zich aan het voorbereiden op de eventuele orkaan die van het weekend in Miami en omstreken aan land zal komen. Wel goed om een draaiboek te hebben omdat de reis met het vliegtuig vanuit Miami naar Atlanta voor problemen kan zorgen, laat staan dat we weg kunnen .Tja, wat mot je als het gebeurt, rustig afwachten en handelen wat op dat moment mogelijk is. Ik zie het wel, het kan nog alle kanten op en geniet nu eerst van ons nieuw onderkomen. Een heel gezellig appartement op de begane vloer, met een complete keuken erin. Ik ga ff koffie zetten voor mijzelf (heb ik verdiend met rijden), de dames zijn al naar het strand en Pool(bar) ;-).
Hmm.. vanavond lekker gegeten bij het Steakhouse t.o.v. ons hotel, zo zalig mals ossenhaasje en de dames hadden ook zoiets. Daarbij was er een overheerlijke saladebar met alle toeslagstoffen die je maar kunt bedenken, als afsluiter een stuk cheesecake en een overheerlijk zwaar biertje en ik was niet meer vooruit te branden, DMM had een of andere cocktail met rum gedronken, maar dat viel in goede aarde, ze was een stuk rustiger. Om uit te buiken zijn we nog het witte strand opgelopen om te kijken naar onweer in de verte en de sterren die straalden aan de hemel… zo kun je met ruim 25 graden en wat wind toch lekker je bedje gaan opzoeken? Tot morgen!Zzzzz.
Vandaag zijn we lekker opgestaan en hebben op verschillende (eigen) wijzen onze ontbijtjes verorberd. Deze dag staat in het teken van drie dingen, te weten:
- Hoe kom ik in deze omgeving in Henry’s naam de dag door?
- Welke keuze gaan we maandagmorgen maken om de naderende orkaan te ontlopen? (waar overigens niet aan te ontkomen is)
- Tja... wat was de derde ook alweer? (leeftijd slaat toe), O ja! 1- Margriet wasjes, 2-Beach Cruisen (met fiets natuurlijk) 3- noodplan uitwerken tegen Isaac (lees het nieuws lezert!).
We gaan in ieder geval ff eten zo. Terwijl ik aan het typen ben zijn er discussies gaande, daar ga ik mij nu mee bemoeien you know als patriarchaat, komt volgens mij in elke familie voor ;-).
Morgen ben ik ook benieuwd wat we hebben beslist, dat is leuk als je één en ander op papier deelt met mensen, kijken wat morgenavond het resultaat is geworden en welk onheil er is gepasseerd. Zouden we het avontuur goed doorstaan zonder ellende? Hoop so .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 23693

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Canada No kidding tour

01 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

North & South

13 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

wild wild west

Landen bezocht: