Surfing in Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Surfing in Cocoa Beach - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Surfing in Cocoa Beach

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

(writer Henry)
DMM ging eerst nog ff de fitnessruimte verbouwen, voordat we naar het strand zouden gaan.
We hadden gisteren al een balletje opgegooid dat de meiden Surfles konden nemen, omdat 1. hier het Surf Eldorado is en 2. (ik graag van mijn geld af wil) we willen ervaren hoe dat nu gaat. Isabel was al enthousiast en Sabje zag het ff niet zitten. Wel in het kort:
DMM Surfinstructeur geregeld en Board gehuurd. Onderhand heb ik de beste plaats op het strand ingenomen en een parasol gehuurd. Al met al duurde het even voordat de voorstelling begon en ik was benieuwd of Isabel alle talenten en goede eigenschappen van mij in haar DNA heeft zitten.
Sabine en ik zagen de gladiatoren het strand opkomen.. Wat oudere gebruinde instructeur (ach, ik ben ook jong geweest) voorop, een zeer zelfverzekerde dame met Board onder haar arm in een behoorlijke pas volgend en DMM de achterhoede dekkend.
Ik wist het, jaja! Bij de 3e poging en golf zo hoog als 10 potten bier glooide mijn dochter (alsof ze het altijd heeft gedaan) op de golf mee tot het strand, Yes She Can!! Zou Obama zeggen.
Ik het water in om het schouwspel nog beter te kunnen zien en om dichtbij een foto te kunnen nemen van deze inmiddels geworden beroemdheid van het Surfstrand… dan gebeurt er iets wat ik niet wilde horen en/of aan wilde denken, ik kreeg een adrenalinestoot... ik hoorde vlak achter mij een paar flinke klappen/plonsen, niet van een of andere dikke Duitser (haben sie hier nicht), maar van wat ik dacht….jawel een haai, een flinke van een meter of twee. Isabel was inmiddels al op het strand beland en ik keek richting de Surfinstructeur die inmiddels ook ff was geschrokken. Hij stelde mij gerust, het was een dolfijn pfff… kijk, zij hij.. die gebogen vin en de golvende beweging, no problem ;-) Cute!
Na al die gebeurtenissen ben ik mij vergeten op tijd in te smeren tegen zonnebrand. Gelukkig kunnen jullie mij niet zien, maar ik voel mijn huid als geen ander, wat zie ik eruit!! Een gekookte kreeft lijkt er niks op, een tomaat komt dichter in de buurt, Shit! Ik heb al een paar paracetamolletjes op en ga nu slapen lezer. Isabel is na alle inspanningen al in dromenland en DMM en Sabine zijn Orlando aan het verkennen denk ik.
Morgen lekker uitslapen, er staat een behoorlijke lange rit op het program richting Fort Myers aan de westkust van F lorida, schijnt mooi te zijn met witte stranden en groen helder water, We wil see en ik doe verslag, terusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 23699

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Canada No kidding tour

01 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

North & South

13 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

wild wild west

Landen bezocht: