Naar eindstation Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Naar eindstation Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Naar eindstation Miami Beach

Blijf op de hoogte en volg familie

26 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

(writer Henry)
Opgestaan om 06.30 uur zoals gisteren met allen is afgesproken, de weersverwachting Isaac zal nog verslechteren en omdat we nog ruim 150 miles moeten rijden van de westkust naar de oostkust is het verstandig vroeg weg te gaan, wel ff slikken, maar na een lekker ontbijt op pad. De High Way 75 is echt een verademing met grotendeels 3 banen dwars door het Evergladesgebied, wat met regen en wind goed was te doen.
Alleen dicht bij Miami werd het echt een beetje vervelend, maar rustig aan en goed opletten in de spaghetti-carrousel aangelegde wegen rondom Miami, ik denk zelf dat ze bij het ontwerp van de infrastructuur, Universal uit Orlando hebben ingehuurd vanwege de giga achtbanen . Bij het hotel aankomend was het al behoorlijk slecht weer, maar ik heb de auto geparkeerd in een overkapte ingang, waar de belboys al klaar stonden om ons te ontdoen van bagage en fooi. We hadden geluk dat er een servicepunt van Hertz in de Lobby van het hotel was. We konden daar helaas op een gemakkelijke manier van ons slachtschip afstand doen. Het is een prachtig hotel en onze bagage werd netjes naar onze kamer op de 17e verdieping gebracht met zeezicht, kunnen we Isaac in de gaten houden de rotjongen. Na wat gegeten te hebben zijn de twee jongste dames hun eigen Spa gaan maken. DMM en ik zijn de boel aan het verkennen gegaan. Na terugkomst in het hotel zijn we met de Spadametjes in het hotel gaan eten en afgezakt met een filmpje op de kamer. Dit was onze tweede pas: de Avengers. Buiten was het nog bar en boos, maar we zaten lekker gesjellie en comfortabel. Hopelijk is morgen Isaac opgedonderd en kunnen we nog wat uitspoken in Miami.

• 27 Augustus 2012 - 23:47

Sonja De Boer:

Lieve Henry, Margriet, Sabine en Isabel,
    Wat laten jullie me genieten van jullie reis en zó ontzettend gedetailleerd beschreven dat ik echt met jullie mee reis !!!! Zoveel verslagen en zoveel tegengestelde ervaringen die jullie met ons delen. GEWELDIG GEWOON !!!!! En zeker weer waard om er een reisboek van te maken. Je moet me ook alles precies vertellen van het zwemmen met de dolfijnen, iets wat ik zelf ook zo graag zou willen doen. En ach, arme Henry------ 3 dames bij je, en niemand die je met liefde wilde insmeren tegen de zon????? KASSIAN JAH !!!!! Had me nu maar meegenomen !!!
    Helaas is jullie reis alweer gauw ten einde, als ik het goed heb komen jullie morgen thuis of woensdag, ben het even kwijt ( ouwe hersentjes hè )
    Goeie vlucht terug, zal blij zijn als jullie weer veilig geland zijn. Liefs en dikke kus SONJA