Vervolg in Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Vervolg in Washington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Vervolg in Washington

Blijf op de hoogte en volg familie

09 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

(writer Margriet)
Op naar de Mall bij het Pentagon, aan de overkant van de rivier de Potomac. Alweer met de taxi, want met zijn vieren maakt het niet zoveel uit of je met de metro of de taxi gaat en het is veel sneller met de taxi. Mooie winkels, mijn Hollistersweater geruild, Macy’s bekeken. Isabel heeft nog een mooi hoesje voor haar I-pod gescoord en twee shirts voor de meiden.
Terug naar het hotel en daar heb ik de was gedaan en we hebben gezwommen en er waren nog meer Nederlanders. Het was warm, dus het koele water was heerlijk.
’s Avonds met de hotelshuttle naar het centrum om nog wat te eten. Henry had kortingsbonnen in het hotel geprint voor o.a. een Italiaan vlakbij Chinatown. Dat was een goede zet. Een trendy en leuk restaurant met prima eten. Een ADHD-ober sprong wat in het rond of stond ineens met een brede smile voor je neus. Andere gasten waren duidelijk overheidsambtenaren met goede salarissen aan de kleding te zien en aan het taalgebruik te horen. We luisterden een gesprek af over de eurocrisis. We hebben ons er maar niet mee bemoeid…. Na het eten wilde ik natuurlijk nog een keer naar the Capitol om afscheid te nemen, maar Sabine’s slipper ging kapot en toen moesten we al eerder een taxi nemen. Ook in het donker is Washington mooi met al die verlichte gebouwen.
In het hotel de wekker gezet, want de volgende dag zouden we de shuttle nemen naar het vliegveld om de auto te halen. Daarover morgen meer.

• 23 Augustus 2012 - 23:05

Alma:

Niet zo netjes om gesprekken af te luisteren, familie! Wat een contrast tussen de maatpakken en de ADHD-ober. Zal 's avonds voor het slapen gaan wel lachen zijn als je de dag doorneemt.
    Washington by night lijkt me een sprookje.
    Liefs en een pakkerd van jullie tante, (schone)zus, Alma