Van Philadelphia naar Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu Van Philadelphia naar Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Van Philadelphia naar Washington DC

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

(writer Sabine)
Heerlijk uitgeslapen wakker om 9 uur. Met een redelijk tempo proberen in te pakken en te douchen. We hadden nog ff snel een pancake gegeten. Heeeeerrlijk!! En dan was het alweer 11 uur, tijd om weg te gaan uit het hotel. De trein zou om 12 uur vertrekken dus een beetje haasten mocht wel. Mama was nog even last minute naar de kamer geweest om alles te checken en de ‘caddy’ te roepen om de tassen naar beneden te brengen. Toch nog even aan mama vragen of ze het laatje naast de bedden heeft gecheckt. En neehoor alles is gecheckt behalve dat laatje!:O help. Ik rennend naar boven gelukkig was de ‘caddy’ nog bezig en kon ik nog de kamer in. In het laatje lagen allemaal opladers :s gelukkig dat ik nog even ging kijken….fjiieww. Nu snel hop de taxi in en naar het station. In de prachtige aankomsthal hadden Isabel en ik nog snel wat crackers gehaald voor onderweg en toen konden we al de naar de trein voor een trip van 2 uur. Gelukkig hadden we weer een caddy genaamd Cedric die onze loodzware tassen meenam. Hij zei dat we bij de ‘taxi pickup’ moesten wachten. We moesten hem blindelings vertrouwen want hij was nergens te bekennen:o gelukkig na een klein halfuurtje in 35 graden te staan was hij er en konden we lekker in de koele taxi zitten opweg naar het Capitol Skyline Hotel. Eenmaal aangekomen gingen pappa en mamma inchecken en Isabel en ik het hotel ff bekennen. We hadden een heerlijk buitenbad met een erruugg knappe lifeguard:D haha. Door een kleine moeilijkheid nog snel van kamer gewisseld en toen konden we eindelijk even liggen. ’s Avonds zijn we lekker naar de Mc Donalds geweest. En toevallig was de Titanic op tv en hebben we daar nog een stukje (helemaal eigenlijk) van gezien. Later nog even bij het zwembad gezeten en toen was het wel tijd voor een welverdiende slaap:p zzz

• 17 Augustus 2012 - 12:53

Alma:

Waar zijn de foto's van de eerruugg knappe kerels die je tegenkomt, Sab?
    Leuk dat jullie toch zoveel andere dingen hebben gedaan als in Nederland, Mc Donalds, the Titanic, hahahahahaha.
    Maar ja, in die setting is het weer heel anders, toch?
    Leuke foto's, vooral die van de Daltons. Het was ook het eerste wat in me opkwam.
    Waar is de DMM?
    Kus van jullie al iets minder dikke tante.
    Alma

• 20 Augustus 2012 - 11:28

Sonja:

Ja, inderdaad Sabine en Isabel, laat je ouwe tantes ook eens meegenieten van die ERG knappe kerels !!!!!
    Liefs SONJA