De Pacific Coast Highway 1 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu De Pacific Coast Highway 1 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van familie offenberg - WaarBenJij.nu

De Pacific Coast Highway 1

Door: familieoffenberg

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

DD 17 juli. Vervolg (Writer Henry) Helaas weer weg uit Santa Barbara, heerlijk overnacht met een lekker zwembad waar de meiden niet uit weg te branden waren. We hebben lekker de omgeving bekoekeld en aan het strand, winkels en pier vertoefd. Onze GG ingetoetst op route Carmel met een tussenstop en bezoek aan het Hearst Castle. Na de rondleiding van 2.5 uur met oh en ah’s, de Sjeffie de sporen gegeven over de kustroute A1. Dit is inderdaad een prachtige route waar ik nu nog draaierig van ben, de dames slaan nu nog wartaal uit, maar dat kan ook aan mij liggen, tja soms zotje niet op een lijn, You know! In Carmel aangekomen, dacht ik eerst dat men hier een replica van de Efteling hadden nagebouwd, errug leuk en pittoresk, maar waag het niet om bij een stopbord toch een beetje te rijden.. je wordt direct gecorrigeerd met “Nice Stop!” uit een of ander raam geroepen, zit mij toch niet lekker, temeer omdat ik mij aardig heb ingehouden als “asociale” Nederlander en met zo’n 260PK onder de motorkap. Het hotel was erg gezellig, en soort Beachhouse met keuken, maar dan in het stadje. ‘s Avonds zijn we bij het plaatselijke Grillrestaurant wezen eten en ook ditmaal verrukkelijk. Volgende dag nog even de prachtige omgeving bekeken en het stadje Monterey bezocht met een overdaad aan zeehonden en soortelijk ras. Daarna richting San Francisco, waar ik nu braaf na een lekker Thais Dinner in onze hotelkamer zit te toetsen. Ik geloof dat de meiden ook nog wat willen vertellen, vooruit dan maar, tot later!

  • 21 Juli 2010 - 17:44

    Lisa:

    Leuk reisverslag. Ik ga ze allemaal lezen. Tot over 4 weken ongeveer 16 aug ben ik weer terug.
    xx lisa

  • 25 Juli 2010 - 08:38

    Alma Offenberg:

    Sir, yes sir! Tja, misschien beter dat ze zo streng zijn in het verkeer en meer. Hebben jullie echt in dat zwembad gezwommen? En wat is er veel bijzonders te zien, ongelooflijk! Ik zou wel bij jullie willen zijn, maar volgens mij moet je een bereconditie hebben om te lopen en te fietsen. Goed dat ik niet mee ben, dus. Hou van jullie en vind het zo fijn dat jullie zo genieten. Dikke pakkerd van jullie (schoon)zus, tante (jazeker) Alma
    P.S. Mijn reacties lopen door elkaar omdat ik alles tegelijk heb gelezen en eerst niet in de gaten had hoe het zat.

  • 25 Juli 2010 - 10:18

    Alma Offenberg:

    Prachtig die zee. Is hij blauw of groenig zoals hier? Hebben jullie erin gezwommen? Op de foto zie ik nl. niemand in de zee. gelukkig ontbreekt lekker eten ook niet. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Luis Obispo

wild wild west

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2010

Hollywood

07 Augustus 2010

Los Angelessss!

07 Augustus 2010

Grand Canyon en Route 66

31 Juli 2010

Viva Las Vegas

27 Juli 2010

Yosemite en Sequoia
familie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 23712

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Canada No kidding tour

01 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

North & South

13 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

wild wild west

Landen bezocht: