Naar Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu Naar Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Naar Lake Louise

Door: Henry/Margriet

Blijf op de hoogte en volg familie

10 Juli 2015 | Canada, Lake Louise

10 juli 2015
Writer Margriet
Isabel en ik hebben 's ochtends langs de Bow River gerend. Even rivier geshowd aan Sabine en Henry, maar de muggen stortten zich direct op Sabine. Daarna gingen we vertrekken uit Banff.
Eerst Lake Minnewanka gezien, was eigenlijk de bedoeling dat we dat met de fiets deden.
Toen Highway 1 op en richting Lake Louise. Aangekomen bij de Deer Lodge, een heel oude herberg, hebben we heerlijk op het terras gegeten. Linguini, carrot soep en een pizzabrood. Topkwaliteit. Toen naar het stadje, was alleen een shopping center voor toeristen. Noodle soepjes gekocht en wat bestek en bakkies. Teruggekomen hebben we nog in de hot tub gezeten in het zonnetje met zicht op de Glacier Victoria. Prrrrachtig. Toen zitten hannessen met de soepjes. Naast onze kamer smaakte het eten waarschijnlijk beter, omdat er een hele familie Chinezen op onze gang bivakkeerde.

Writer Henry
Onweer en stortregen diende zich aan.. een heerlijke afkoeling voor het slapen gaan en ook een lekker geluidje.. wat een rust 's nachts.

• 14 Juli 2015 - 11:56

Alma:

Heel begrijpelijk dat jullie het fietsen maar even uitgesteld hebben. Maar dan wel weer 's ochtends vroeg joggen; stoer hoor.
    Dat lekkere eten en de hottub, was dat allemaal bij die oude herberg? Verrassend! Prachtig uitzicht inderdaad. Hebben jullie nog herten/berggeiten gezien, of andere dieren die daar leven?
    Het valt me op dat er weinig tot geen mensen zwemmen in die prachtige meren. Te koud zeker....
    Tja, die Chinezen. Jammer dat ze niet te verstaan zijn.
    Liefs, Alma