Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Ucluelet

Door: Henry & Margriet

Blijf op de hoogte en volg familie

25 Juli 2015 | Canada, Ucluelet

25 juli 2015
Writer Henry
Gelukkig voor ons iets meer dan een uurtje rijden naar Ucluelet. Het hotel in Tofino had namelijk No Vacancy voor de 3e nacht.. but wij wel.. "Vakansie" voor ons gaat gewoon door... dit ff toelichten voor de lezer.
Aangekomen bij het Block Rack hotel.. Black Rock.. sorry.. alles drinenderuit... totdat ene Sabine begon te loeien...?? arm eraf.. bloed eruit.. Ojee! adrenaline tot 100% gestegen in mijn Body..
Whats happening over de dare? Ai ask.. Papfa! kom fast and take an loek.. she zeis.. ik naar het zoveelste hoteldeurtje naar binnen... en er weer uit.. ik weer naar binnen... sodejuus.. das mooi!
Ik ga er verder niet over uitwijden.. butteu.. laat ik het zo stellen... de meesten van deze lezers hebben het allemaal niet in zijn of haar woning staan.. sjal maar sjo sjeggen.. errug luxe. We hebben een heerlijke dag en nacht beleefd in dit dubbele appartement met ieder zijn eigen tweepersoons bed, keuken, badkamer, zo groot als een gemiddelde slaapkamer met... bla bla bla.. :-)

Writer Margriet
Onderweg zijn we zonder Sabine nog het regenwoud ingegaan. Men heeft hiervoor een kilometer lange loopbrug van hout getimmerd over de omgevallen bomen heen. De stilte is heerlijk en je wordt omringd door allerlei groen en waaronder dikke en hoge Douglassparren.
Ja, Ucluelet, dat is een soort hippiestadje op Victoria Island. Veel jongeren en kunstenaars die er langere tijd verblijven. Wij hebben er chinees gehaald, voor de nodige groenten en de portemonnee.... Het stadje had van alles, brandweer, politie, gemeentehuis, mooi geverfde huizen en kerken. Sabine heeft hier een mooie deken van Native art gescoord (Aboriginal stuff) als souvenir. Verder genoten van de luxe van het hotel en... alle vieze kleding gewassen en gedroogd!