Oempa Loempa's - Reisverslag uit Tofino, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu Oempa Loempa's - Reisverslag uit Tofino, Canada van familie offenberg - WaarBenJij.nu

Oempa Loempa's

Door: Henry & Sabine

Blijf op de hoogte en volg familie

23 Juli 2015 | Canada, Tofino

23-24 juli 2015
Writer Henry
Vandaag aangekomen in Tofino, het noordelijkste stadje van Vancouver Island, de trip moet je niet onderschatten, de afstand valt mee.. zo een kleine 185 km.. maar dan wel door de boesboes.. heerlijk voor de bestuurder of motorrijders.. maar voor mijn medepassagiers een kwelling.. boggie omhoog.. en boggie naar beneden.. het houdt niet op.. af en toe ff een rustpauze en hop!! de achtbaan weer op.. Maar onze inspanning wordt beloond.. een heerlijk Best Western hotel aan het strand. Na te hebben genesteld.. hup het zonnetje in en gepootjebaat en wat beweging door het frisbeeën... Na uiteraard het restaurant uitgeprobeerd te hebben, gingen de 3d's naar het centrum van Tofino.. om de boel te zien en om de Walewatching voor morgen te bevestigen. De schrijver van dit verhaal ging niet.. hij had het ff gehad.. en er mot ook nog wat getypelt worden.. anders zit you tegen een wit vlak te kijken.. ;-)

24 juli 2015
Writer Henry
Walvis bekijken... we shall see...

Writer Sabine
nou dat was me wat...
9 uur op de boot in als een oempa loempa, de zwemvesten waren uitgebreid tot een enorme onesie.. met z'n 12en in een zodiac. Christa, stuurvrouw, vertelde dat de boot zo'n 70km/uur gaat. pfiew dat wordt nog wat... keihard op de golven hebben we grey whales, zeeotters en stellarzeeleeuwen gezien, heel leuk. Na ruim 2 uur op de boot met veel klappen op de golven, weer terug in de haven, gauw wat eten gezocht. Pap, mam en bellie wilden nog naar Longbeach. ik ben even gaan dutten, tijd voor mezelf..
we hebben even avondgegeten bij een schattige bakkerij en gechilld op het strand vlakbij.. nu lekker op de kamer wat thee drinken en zo lekker slapen... morgen Ucluelet op het programma.. Black Rock Hotel.

  • 28 Juli 2015 - 10:04

    Alma:

    Hey lieve familie, ik liep een beetje achter met lezen, dus ben ik er lekker voor gaan zitten en heb de laatste reisverslagen gelezen vanaf Paar dagen Jasper. Beter dan een goed boek.
    Veel gewerkt de laatste tijd en als ik dan vrij ben, moet er van alles gebeuren in en om het huis. Heerlijk om te lezen dat jullie je daar niet druk over maken en genieten van jullie avontuur in Canada.
    Prachtig land en als je er op vakantie bent van alles te beleven.
    Ik vraag me af of de mensen die er wonen gewend raken aan de prachtige beelden van de natuur. Genieten ze er nog van of worden ze, net als wij in ons platte landje, opgeslokt door het dagelijks bestaan?
    Prachtige foto's trouwens.
    Onwerkelijk idee dat jullie daar gezellig wat tijd hebben doorgebracht met Jeannette en Wayne in hun natuurlijke 'habitat'. Lijkt me superleuk om dat mee te maken.
    Heb je gezien dat jullie reisverslag 16590 keer bekeken is? Leuk dat er veel mensen zijn die belangstelling hebben voor jullie verslag.
    Hier in Nederland heeft afgelopen weekend de zwaarste zomerstorm gewoed sinds 1901, als ik het me correct herinner uit de informatie.
    Ik zelf heb er niet veel van meegekregen, ik was aan het werk.
    Toen ik Sophie belde, vertelde zij doodleuk dat ze die dag naar het Tikibad in Den Haag zouden gaan.
    Echt...........? Ik was best pissed-off. Juist in de kustgebieden was het heel heftig.
    Gelukkig liet ze me later weten dat het niet door ging; het was te ver rijden.
    Ik ben erg benieuwd naar de verdere avonturen van mijn dappere familie.
    Dikke kus voor jullie allemaal en veel plezier.
    Alma

  • 04 Augustus 2015 - 19:26

    Jos:

    Prachtige foto's en leuke verslagen. Fijndat jullie het zo leuk hebben gehad, maar ook fijn voor Theo dat jullie weer thuis zijn. Geniet van jullie huisje en sterkte met de jetlag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 23671

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Canada No kidding tour

01 Augustus 2012 - 30 Augustus 2012

North & South

13 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

wild wild west

Landen bezocht: